top of page

רעיונות למתנות לחג הפסח

היווש לכול החמודות והחמודים. תודה רבה לכם שחיכיתם בסבלנות לפוסט הזה -רעיונות למתנות!

מסיבות כאלה ואחרות לא עלה סרטון לערוץ היוטיוב שלי, אבל אני מפצה אותכם עם פוסט ותמונות עם גוונים חמים שיעשו לכם חשק כבר לצאת מהאתר וללכת לרכוש הכול!

דבר נוסף לפני שאני מתחילה לפרט לכם את האופציות שיש לי כאן, חשוב לי לציין כי מדובר ברעיונות לחג, זה לא אומר שחייב ספציפית את המוצרים האלה. אני גם אתן לכם כמה אופציות לדוגמה :)

יאללה התחלנו!

אז אם אתם עוקבים אחריי באינסטגראם ובעמוד העסקי בפייס, סביר מאוד שכבר ראיתם את הרכישה הגדולה שעשיתי מאתר של לוקסיטן, לכול האמהות והחמות לערב חג.

מסתבר שלכבוד החג, לוקסיטן השיקו 3 מארזי מתנה מפנקים וריחניים במיוחד מארז מפנק עם הניחוחות האהובים , מארז ריחני עם תיק מעוצב ומארז מפנק L'OCCITANE - PIERRE HERMÉ.

המארז L'OCCITANE - PIERRE HERMÉ מכיל: ג׳ל רחצה לגוף - 250 מ״ל / קרם גוף - 205 מ״ל / קרם ידיים 30 מ״ל.

מארז זה הינו מסדרת אימורטל ומה שמאפיין אותו זה ריח היסמין העדין, המתקתק אבל לא - מתוק מציק, אתם יודעים למה אני מתכוונת?

הטקסטורה של הקרמים , הגוף והידיים מאוד נעים, לא שומני בכלל ונספג מהר בעור.

אני באופן אישי לא יכולה לסבול קרמים שנמרחים ונשארים עלייך שעות - כמו חומר סינטטי שומני שמסרב לשתף איתך פעולה ופשוט נשאר כחלק נפרד מהגוף שלך -עלייך. אז כאן, בדיוק הפוך!

עזבו שזה בא באריזה וחוסך לכם את ״תהליך העטיפה״ שזה גם אחד הדברים למה השנה בחרתי לא להסתובב בחנויות אלא להכנס לאתר של לוקסיטן ולבצע את ההזמנה, כי הכול כבר ארוז גם ככה.

בנוסף חשוב לי לציין כי לוקסיטן משתפים פעולה השנה עם ארגון למען ילדים עיוורים. ובקנייה של 4 כרטיסי ברכה של ״חג שמח״/״מזל טוב״ בעלות של 15 ₪ בלבד, אתם תורמים לארגון הזה.

נקסט! בשמים.

כמובן שתמיד יש את האופציה של ״לתת מתנה בושם״ גם משהו שימושי וגם מתנה כיפית.

לספרינג- בית לבישום (לסקירה מעמיקה שעשיתי בבלוג)

יש כמה סוגי של בשמים שהם השיקו במיוחד לכבוד חג הפסח. בושם לאישה ובושם לגבר.

אם אתם אוהבים משהו מיוחד ולא מיינסטרים - זו החנות בשבילכם.

כול הריחות שלהם מאוד יחודיים ועשויים מפיתוח אישי עם אנשי הבישום שלהם.

אם בא לכם ללכת לכיוון ״הריחות והחברות היותר מוכרים״

אז אני באופן אישי היתי ממליצה לכם לנסות את הבושם החדש של ג׳ימי צ׳ו .

אם אתם או מי שאתם קונים לה את הבושם, אוהבת ומתחברת לריחות מתקתקים אבל לא חופרים מידי. זה ה-בושם.

יכולים לבדוק לעומק - בסקירה שעשיתי עליו בבלוג.

מו-שלם. לא תצטערו.

נקסט! נרות.

אם לא בא לכם להיסחף במחינה מחשבתית, לפי אופי של בנאדם איזה ריחות הוא אוהב למה הוא הכי מתחבר. הכי פשוט לתת נר מעוצב יפה, גם אם לא מתחברים לריח של אותו הנר, אפשר פשוט להשאיר אותו לנוי.

כמובן שאמליץ לכם על הנרות של ספרינג - בית לבישום שכבר עשיתי עליהם סקירה מעמיקה אפשר לומר, כאן בבלוג.

הם נראים יוקרתיים ושיקים א-ש !

ויש את הסטייל היותר ״קאז׳ ״ וכפרי כזה, נרות מהליין של שלי אגמי שעשויים בעבודת יד ומגיעים בשלל צבעים וריחות שחבל לכם על הזמן.

מאוד אהבתי את העובדה שהנר גם לא מסריח אחרי שמכבים אותו - שזה דבר מאוד נפוץ בהחלט!!!

וכאן נסגור את הפוסטון הקטן לגבי רעיונות למתנות לחג - כמובן שרעיונות למתנות יש עד אין סוף ואפשר ממש להשתגע עם יצירתיות.

נתתי לכם רעיונות, שלדעתי יכולים להתאים לכולם, למי שאין לו זמן ללכת ולהסתברל עם רעיונות (כמו שקרה לי משום מה חח)

אם ניסיתם משהו מכאן אשמח שתגיבו על כך.

אוהבת אותכם

Alin xoxo


Featured Posts
Follow Alin
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Classic
Archive
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page