top of page

Ootd - casual and sporty

שלום לכולם! היום אני אפרט לכם את הפריטים שעליי בלבוש הזה.

היתי בו בעבודה ואז נסעתי להשקה של Ipanema, על כך יעלה פוסט בהמשך .

אז בואו נראה מה יש לנו כאן...

להגיד לכם את האמת , אני באופן אישי מאוד מתחברת לסגנון כזה של לבוש. שמצד אחד הוא לא פיג׳מה מידי אבל כן נוח מאווווד! ומצד שני הוא ממש קול וגורם לך להיראות כאילו את בדרך לחדר כושר/ או חזרת ממנו. או שאת בדרך לרכיבה על סקייטים עם החבר׳ה שלך. הבנתם את הראש, קיצר.

אז נתחיל מהכובע. כובע של איירונמן - ironman - גיבור על מסדרת marvel .

קניתי אותו ליומולדת של יריב, כי הוא מעריץ ענק של כול הגיברי על.

פה ושם כמו שאתם יכולים לנחש אני גונבת לו את הכובע כשיש לבוש שיכול להתאים לי איתו.

אז כיון ששמתי כובע אדום - לבן ולא היתה לי חולצה אדומה הולמת, אז שילבתי את התיק האדום הזה שקניתי מאסוס עם הדפס של החברה converse .התיק משתלב טוב כי גם הוא בטונים של אדום-לבן.

ולשאר הלוק פשוט התאמתי את הנושא לפי הצבעים הבולטים של הכובע, כאמור תיק אדום.

חולצה almighty מזארה בגוון בז׳ בהיר, מאוהבת בחולצות קצרות עם פייטים או איזה קישקוש תכשיטי כזה.

עליונית לבנה ממנגו - מאיים הקנריים (קניתי אותה בירח דבש שנה שעברה)

טייטס של החברה calzedonia, וכמובן איך אפשר בלי נעל ספורט דומיננטית וסקסית - נייק אייר מקס.

וככה יצרתי מראה שמכיל בתוכו את הצבעים של הכובע אדום לבן ושחור. מקווה שנהנתם מהפוסט הזה, תעדכנו אותי בתגובות למטה ונתראה בפוסט הבא!

Alin xoxo

Featured Posts
Follow Alin
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Classic
Archive
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page