top of page

Guilty beauty box ! הגרלה

הולה!!! סוף כול סוף אני מעלה לכן את הסקירה על ה#ביטיובוקס שגילטי השיקו לפני כמה שבועות במיוחד בשביל פסח!! החודש, נפתחת מסורת שבתקווה כל רבעון תישלח לבלוגריות קופסא עם לקט מוצרים הנמכרים באתר.

אז כאמור, הגילטי בוקס נוצרה במיוחד לקראת פסח ונשלחה לבלוגריות נבחרות שעובודת עם גילטי.

לפני שאתחיל לפרט מה נמצא בקופסא, חשוב ביותר להבהיר: הקופסא לא נמכרת בפורמט המלא באתר.

אבבבבבל יש אפשרות ל-3 אנשים ברי מזל כן לזכות ״בקופסה״ עצמה!!

איך?

הגרלה:

1. עוקב לאינסטוש שלי ושל גילטי

2. לייק לעמוד הפייסבוק שלי ושל גילטי

3. לכתוב ״ כאן״ למה מגיע לכם לזכות

ההגרלה עד 21.04.16

ניתן לרכוש כול אחד מהמוצרים בנפרד מאתר גילטי..אז בואו נתחיל!!!

מה יש בקופסא?

ספריי טקסטורה חדש לעיצוב קל ומהיר של השיער: ספריי UN.DONE למראה שיער מט. הפורמולה השקופה והיבשה של התרסיס מבוססת על שמן האובליפיחה המחייה את השיער ומעניקה לשיער טקסטורה רעננה וזוהרת.

המוצר זכה בשני פרסים יוקרתיים לשנת 2015 מטעם ICMAD שהוא האוסקר של עולם טיפוח השיער!!!

ספריי UN.DONE מכיל מינרלים טבעיים בשם זיאוליטים, המעניקים נפח לשיער, מונעים חשמל סטטי, ומנקים את השיער מרעלים. הספריי יוצר בזמן קצר וללא מאמץ מראה שיקי, פרוע, סקסי, לא מתאמץ ולא גמור באופן מושלםהוא מתאים למגוון רחב של סוגי ועיצובי שיער: גלי, קצר, ארוך, דק, עבה וכד'.

2. דאודורנט לכפות הרגליים מבית CLEARANCE דאודורנט ספריי לכף הרגל- 3 פעולות טיפוליות במוצר אחד.

אני שמעתי מכמה בלוגריות שהיה להן מוזר לקבל את המוצר הזה...קצת מביך, ספריי לרגליים?

אבל דווקא הופתעתי לטובה ברגע שראיתי את הספריי הזה בקופסה.

למה אתם שואלים?

למי שעוקב אחריי בסנפצ׳אט, ועוקב ״ותיק״ יחסית ביוטיוב

יודע/ת שחוץ מיוטיוברית לאיפור ויופי, אני גם מאפרת מקצועית וקוסמטיקאית :)

ואני מכירה טוב מאוד את החברה הזו, שיוצרים תכשירי טיפוח לרגליים וידיים.

הספריי הזה הוא מעולה בעיקר לתקופת הקיץ, לאנשים שעובדים ונמצאים כול היום עם נעל סגורה שלא נותנת לרגל לנשום וזה פוגע בעור של הרגל שלנו.

שמחה שגילטי מכניסים לאתר שלהם מוצרים שאפשר לנקות אך ורק מספקי סחורה של אנשים מקצוע.

ממליצה :)

3. איליינר ג'ל של OFRA בגוון KILLER QUEEN אייליינר במרקם ג'ל גמיש במיוחד, המאפשר שרטוט קו עדין ומושלם בעין ללא מריחות וטשטוש בכל עובי רצוי.

מתייבש באופן מיידי ונותר מקובע לאורך שעות רבות- הוכח כיציב למשך 24 שעות רצופות, עמיד בדמעות ולחות.

יש לטבול את המכחול המתאים על פי העובי הרצוי ולמשוך קו דק לאורך הריס העליון ותיחום של העין. ניתן להניח את הג'ל גם בחלק התחתון של העפעף לתיחום פנים העין.

קיבלתי דוגמית של הבושם הזה - וכאמור אני גרועה מאוד בלתאר ריחות...אבל אם את אוהבת ריחות מתוקים (ואני בדרכ ממש לא כזאת) בסגנון...La vie est belle - לנקום. אז נראה לי שתתחברי גם לריח הזה.

בפעם הראשונה כשניסיתי אותו - לא אהבתי בכלל! וביום השני ששמתי אותו - התאהבתי! *___* יריב ישר החמיא לי על הריח . וזה היה הסימן מלמעלה שאני חייבת להזמין אותו. עכשיו.

לפני פסח!!!

והזמנתי ^_^״

קצת על תיאור הבושם שמצאתי באתר: ״ג'ימי צ'ו אליסיט (מצרפתית: בלתי חוקי), הוא כמו נגיסה מהפרי האסור: עוקצני ופרובוקטיבי עם בסיס מתקתק, נשי, מושך תשומת לב ומסובב ראשים, פועל על כל החושים, מתגרה בחוצפה. ג'ינג'ר חמים ומנחם מפלרטט עם ורד נשי ויסמין מתוחכם, נפגש עם אקורדים של דבש ואמבר, מרוככים בחוט שזור של סנדלווד, העוטפים את העור במעטפת של הנאה חושית צרופה. הניחוח נמס אל תוך העור ועוטה עליו מסתורין של פרחוניות מודרנית

אני יודעת שאין כאן תמונה של הדוגמית, כי אני פשוט לא זוכרת לאן היא התגלגלה לי - אבל לא אכפת לי כי בקרוב מאוד אני הולכת לקבל את הגודל המלא!!! ^_____^

תעדכנו אותי אם אהבתם ואם התנסתם באחד המוצרים שסקרתי :) אוהבת

Alin xoxo

Featured Posts
Follow Alin
  • Instagram Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Facebook Classic
Archive
Search By Tags
No tags yet.
bottom of page